ستاره ای از شرق
ستاره ای از شرق
پاسخگویی به مسابقات اینترنتی در مشهدالرضا(ع)
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:54---25 ارديبهشت 1391
سلام

قبول دارید تو دنیای امروز این هدف کمی عجیب به نظر میرسه؟

میتونیم ما به پاسخهای شما 100درصد اطمینان داشته باشیم؟

میتونید توی سایت خودتون رو معرفی کنید؟
پاسخ: نه اصلا هم عجیب نیست.سایتهایی رو میشناسم که کل پاسخ های مسابقات اینترنتی رو قرار میدهند و کاربران زیادی دارند.به نظرتون عجیبه.من پاسخ ها رو میزارم تا شادی شما بیفزاید شاید دعایی هم شما واسه ما کردین! اگه اطمینان ندارین میتونید پاسخ هامو در گوگل یا هر جایه دیگه سرچ کنید بعد با پاسخ هایی که قرار میدن مقایسه کنید بعد خواهید دید پاسخ ها اشتباه قرار داده شده یا نه! 100% اطمینان پیدا میکنم از پاسخ ها بعد قرار میدهم! در مورد معرفی هم بگم که شما هدفتون رسیدن به پاسخ هایی است که قرار میدهم نه شناسایی من.من یه پسر از مشهدالرضا(ع) از منطقه آزادشهر هستم! ممنون بابت نظرتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ستاره ای از شرق